Cariere ABM

Parteneri ABM

















Dictionar




-A-B-C-D-E-F-G-H-I-J-K-L-M-N-O-P-Q-R-S-T-U-V-W-X-Y-Z-


Litera S



Scenariu ilustrat (Storyboard) = Este prezentarea ilustrata a unui spot TV, pe cadre esentiale succesive, cu adnotari ce precizeaza stilul de filmare, elementele audio, scriptul.
Schimbarea furnizorului = Cea mai mare problema a e-commerce-ului o reprezinta transparen?a mare a pie?ei oi loialitatea foarte redusa a clientului pentru marca, respectiv ofertant. Smart Shopper-ii sunt permanent în cautare de chilipiruri oi otiu ca urmatorul ofertant e doar la un click departare.
Segmentare demografica = Impartirea consumatorilor in grupuri, in functie de caracteristici demografice (varsta, sex, venit, educatie, marimea gospodariei etc), astfel incat grupurile diferite sa fie abordate diferit. De exemplu, doua reclame vor fi dezvolate diferit pentru adulti si adolescenti, pentru ca cele doua grupuri au asteptari si preferinte diferite.
Sezonalitate = Variatii in vanzarea unor produse sau servicii de-a lungul anului, in functie de anotimp. De exemplu, ciocolata calda este promovata mai mult iarna decat vara.
Sloganul = Este esenta, in cuvinte, a caracteristicilor unei marci, a felului in care este pozitionata. Prin repetare si prin prezenta pe toate materialele publicitare, devine element de identitate al marcii.
Smart Shopper = Clien?i pe Internet, care în cautarea chilipirurilor, iau oricând în calcul schimbarea ofertantului.
Spamming = Expedierea nesolicitata a reclamelor prin e-mail sau sub forma de posting în Newsgroup(Cross-Posting). Spamming-ul poate fi comparat cu telefoanele nesolicitate pentru marketing. Procedeul este interzis, iar în multe ?ari se pedepseote.
Stimulente pentru consumatori = Eforturi promotionale pentru stimularea vanzarilor pe termen scurt. Cupoanele si mostrele sunt exemple de stimulente.
Strategie de creatie = Un rezumat a ceea trebuie sa transmita mesajul, catre cine si cu ce ton. Acesta ofera principiile de ghidare pentru copywriterii si art directorii care sunt alesi sa realizeze reclama. Tot ce realizeaza creativii trebuie sa se conformeze strategiei.
Strategie de text (Copy strategy) = Partea de strategie de marketing a unui brand care se refera la comunicare (inclusiv publicitate). De obicei, consta intr-un sumar de o pagina care include beneficiile si argumentele ce sprijina promisiunea brand-ului, precum si profilul caracterului pe care dorim sa il construim brand-ului.
Strategie media = Un plan de actiune prin care mesajele publicitare sunt aduse in atentia consumatorilor prin utilizarea canalelor adecvate.
Streaming = Transmiterea de con?inuturi multimedia de la un server catre client fara memorare intermediara. Afioarea unui video transmis prin streaming începe imediat, pe când fara streaming mai întâi trebuie transmis clientului întregul fioier oi apoi poate începe reprezenta?ia.
Subtitlu (Subhead) = Este un titlu secundar intr-o reclama



    

Login Membri
User
Pass
Inscriere

Newsletter
Email

Cauta



cauta cu google



        Despre BOS       ABM Community       Parteneri       Harta Site       Contact 

© ABM Community 2004/5/6/7, Toate drepturile rezervate | IE 5, 800x600, 16b | JScript, PHP, MySQL | powered by xilviu