Cariere ABM

Parteneri ABM

















Strategii Marketing




  Blogmania  invadeaza    Romania!

Chiar daca euforia blogurilor se manifesta cu mult inainte de vizita lui Bill Gates pe plaiurile mioritice, am decis ca saptamana aceasta sa vorbim despre bloguri si despre rolul lor din ce in ce mai important in marketing. Devenite deja celebre in randul utilizatorilor de internet blogurile  sunt  o sursa neconventionala de promovare a diferitelor companii. Oamenii de afaceri autohtoni au inceput sa simta potentialul urias pe care il au aceste instrumente in succesul afacerii proprii si incep sa-l exploateze cu succes.

De la jurnal online la instrument de marketing

Un weblog (prescurtat de obicei blog) este o publicatie web ce consta in primul rand din articole periodice (normal in ordine cronologica inversa). Daca la inceput weblog-urile erau actualizate manual, cu timpul au aparut unelte care sa automatizeze acest proces si care le-au facut accesibile publicului larg, iar utilizarea unui astfel de software bazat pe navigator este acum un aspect obisnuit al blogging-ului.

 Scopul blog-urilor variaza foarte mult, de la jurnale personale la arme ale campaniilor politice,
ale programelor media sau ale diferitelor companii. Deasemenea, ele variaza si in functie de autor -de la unul singur la ocomunitate intreaga. Multe weblog-uri permit vizitatorilor sa lase comentarii publice,care pot conduce la o comunitate de cititori centrata injurul blog-ului; altele nu sunt interactive.Totalitatea weblog-urilor este denumita de obicei blogosfera.

Business blog

Dincolo de a fi trendy, blogurile au devenit instrumente eficiente de business. Oamenii de afaceri inteleg avantajele deosebite pe care le prezinta si apeleaza din ce in ce mai des la ele. Punctul forte il constituie feedback-ul prompt care duce maturizarea relatiei cu clientii vechi si la atragerea de noi clienti. Alaturi de acesta, accesibilitatea si eforturile scazute de intretinere il fac o adevarata comoara a marketingului.

Nu stii de unde sa incepi? Iata o lista de platforme pentru bloguri

Din ce in ce mai multi ma intreaba ce pot sa faca pentru a incepe un blog. Este simplu, nu trebuie sa te pricepi la IT sau nimic. E mai simplu decat sa iti faci un cont de email pe Yahoo sau Gmail.. In continuare e prezentat un post de platforme pentru blog care cu siguranta vor fi de folos celor interesati.

Gratuite si online  (fara instalare, setup in 30 sec):
  • weblog.ro - platforma locala, multe caracteristici, putine teme
  • Wordpress.com - versiunea gazduita a celebrului Wordpress
  • Blogger.com - destul de interesant, teme dragute
  • Yahoo! 360- interesant, dar destul de incarcat, pentru ca blogul este doar o parte din ce inseamna 360
 
Platite si online (fara instalare, setup in 30 sec):
Typepad.com - de la 5$ pe luna, multe teme, multe feature-uri, foarte cool.
Pentru cei mai tehnici (soft de instalat pe server, setup in 5 min, e nevoie de skilluri tehnice)
Wordpress ( gratis si eficient)
Technorati.com ( pentru un trafic puternic)

De multe ori blogurile ajuta la mentinerea legaturii companiei cu clientii dar si cu partenerii acestora. Blogul permite un raspuns rapid si o comunicare eficeinta intre utilizatori, fapt care duce la properitataea facerii. Totusi este important sa nu uitam ca blogurile sunt parte a stategiei de marketing si in consecinta informatia trebuie sa fie actualizata periodic.

De la vorbe la fapte....

 Marius Ciocan este primul roman care a utilizat conceptul de blog pentru eficientizarea afacerii sale. El este detinatorul unu site de cadouri online care permite achizitonarea acestora fara chinul aglomeratiei din marile centre comerciale. Avand in vedere ca ideea afacerii nu este una noua, tanarul s-a gandit sa o faca mai interesanta si atractiva tocmai prin acest blog.
Concluzie....
Have A Business? Get A Blog




Andreea        Petrisor,        Content        Manager  [2007-03-16]
Salveaza articolul | Recomanda unui prieten




Drept    la    tinta    -    marketing    direct    -    episodul    1 Drept    la    tinta    -    marketing    direct  -    episodul    2 Strategii de pret ce duc la formarea imaginii dorite E-mail  marketing Pozitionarea  sau  Zana  Buna  a  marketingului   |



    

Login Membri
User
Pass
Inscriere

Newsletter
Email

Cauta



cauta cu google



        Despre BOS       ABM Community       Parteneri       Harta Site       Contact 

© ABM Community 2004/5/6/7, Toate drepturile rezervate | IE 5, 800x600, 16b | JScript, PHP, MySQL | powered by xilviu