Cariere ABM

Parteneri ABM

















Parerea mea




  Parerea  mea...

În  fiecare  zi  din  săptămână,  ori  de  câte  ori  trecea  conștiincios  în  ritmul  de  jogging  spre  serviciul  său,  (o  agenție  de  publicitate),  un  om  de  publicitate  din  Manhattan  se  intersecta  inevitabil  pe  Podul  Brooklyn  cu  un  cerșetor.  Acesta  era  așezat  în  fața  unui  panou  pe  care  era  scris  cuvântul  „orb”  și  a  unui  bol  în  care  nu  se  aflau  niciodată  mai  mult  de  câțiva  cenți.  Într-o  dimineață,  înainte  de  a-i  pune  ceva  mărunțiș  în  bol,  omul  de  publicitate  se  decide  să  schimbe  textul  panoului.  A  doua  zi,  bolul  era  plin  de  monezi  și  de  bancnote  de  un  dollar  iar  cerșetorul  îl  întrebă  ce  a  scris  pe  panou.  Iar  omul  de  publicitate  a  răspuns  :  „Este  primăvară,  dar  eu  nu  o  pot    vedea”.

Poate  ni  s-a  întâmplat  și  nouă  să  trecem  grăbiți  pe  lângă  propriile  noastre  „panouri”  pe  care  ni  le  purtăm  atârnate  de  gât  zi  de  zi...  Poate  întâmplător  cineva  a  venit  și  a  schimbat  insigna  pe  care  o  purtai  cu  una  mai  nouă  sau  a  schimbat-o  până  la  a  nu  mai  fi.  Fiecare  dintre  noi  există  prin  outdoorul  pe  care  și-l  creează,  ce-i  drept.  Dar  ce  facem  dacă  acesta  nu  dă  nici  un  rezultat  iar  mai  grav,  noi  nu  „vedem”?
La  „grămada”  de  tineri  care  sunt  atrași  astăzi  de  publicitate  îți  este  greu  să-ți  mai  dai  cu  „părerea”...greii  publicității  deja  au  indus  un  spirit  și  o  școală,  fiecare  după  propria  înclinație...Se  întrevede  deja  dorința  de  a  numi  atare  premisă  ca  fiind  general  valabilă  dar  totuși...
...permiteți-mi  să  mă  risc  să-mi  dau  cu..părerea  pe  outdoorul  meu...Dacă  ar  fi  să  ne  gândim  puțin  la  istorioara  fictivă  de  mai  sus,  am  realiza  că  în  fiecare  zi  suntem  sau  nu  suntem  departe  de  orbul  anterior.  Câți  „cenți”  stângem  pentru  noi?  Ne  ajunge  pentru  marcărul  personal?  Mi-aș  permite  să  am  câteva  rețineri  în  acest  caz...Dar  dacă  ne-am  dezinteresa  de  acțiunea  simplă  de  a  nu  vedea  și  ne-am  interesa  de  ce  „văd”  ceilalți  prin  noi?
...  jogging  pe  lângă  propriul  outdoor  în  fiecare  zi  spre  fiecare  loc  în  care  vrem  să  ajungem...  cam  așa  vede  „părerea  mea”  omul  publicitar  din  fiecare  dintre  noi,  indiferent  de  școală,  curent,  mișcare  sau  alte  forme  de  manifestare  conglomerată.

*invitație  la  răsfoirea  cărții  Dayan  Armand,  La  publicite,  Press  Universitaires  de  France,  Paris,  1985  ,  din  care  am  preluat  și  tradus  istorioara  inventată



Carmen Paguba, Content Manager  [2006-02-10]
Salveaza articolul | Recomanda unui prieten




Ads  sound  good…   Sa ne destindem si sa invatam ceva din Marketing Blunders Fotografii   de   viitor Vrei   sa   reusesti   in   viata?    Implicatiile  aderarii  la  UE  asupra  mediului  de  afaceri  romanesc |



    

Login Membri
User
Pass
Inscriere

Newsletter
Email

Cauta



cauta cu google



        Despre BOS       ABM Community       Parteneri       Harta Site       Contact 

© ABM Community 2004/5/6/7, Toate drepturile rezervate | IE 5, 800x600, 16b | JScript, PHP, MySQL | powered by xilviu