Cariere ABM

Parteneri ABM

















Advertising&Marketing School

 

            S-a constituit intr-o serie de 7 seminarii adresate exclusiv membrilor Advertising&Marketing Community.

            Proiectul a fost realizat in colaborare cu agentia Grafitti BBDO, din partea careia au sustinut prezentarile Anca Iulia Calin (Account Planner), Loredana Nastase( Account Planner) si  Mihaela Blanaru (Strategy & Research).

            Timp de 1 zi/sapt s-a incercat realizarea traseului ideal al unei campanii de success, tema abordata fiind: Pasii realizarii unei campanii publicitare de success.

 

Seminariile au avut urmatoarele teme:

         Brand position

         Brand objective(s)

         Target

         The Insight

         Role of brand

         The Reason to Believe

         The Advertising Ideea

 

Si s-au folosit  studiile de caz:

         Connex  - Evolutia valorilor brandului intre cele doua campanii:

                                    'Indrazneste' si 'Tu faci viitorul'

         Piata locala de mezelurilor

         Tipologia consumatorilor romani - sistemul BBDO

         Piata berii in Romania

         Poveste de succes - Tuborg Gold

 

            Proiectul a pus accentul pe partea interactiva si pe lucrul in echipa, pentru ultimul seminar membrii comunitatii au fost impartiti in echipe de cate 5 si au avut o tema: Lansarea unei noi marci de bere pe segmentul Premium al pietei locale.

 

Pornind de la un brief ei au fost pusi in situatia de a realiza  strategia de lansare in concordanta cu cerintele si obiectivele unui client virtual.

 

La sfarsit BOS impreuna cu Grafitti/BBDO au oferit diplome celor mai bune echipe.

 

 

 

 

 

 

            'A fi membru ABM Community nu inseamna doar sa iti dezvolti abilitati pentru viitoarea cariera prin participari la seminarii si workshop-uri!

            Timp de 3 luni de zile am lucrat alaturi de ceilalti membri ai comunitatii in echipa si cu multi dintre ei am ramas si acum in relatii de prietenie.

            A fost o experienta pe care o recomand oricui.'

 

Elena Naita, Membru Advertising&Marketing Community 2004

 

 

 

 

 

 

            In plus, pe langa seminarii membri comunitatilor au putut lua parte in data de 3 mai 2004, in sala 2013 din ASE la un workshop de exceptie tinut de Serban Alexandrescu  - Director de Creatie la Headvertising, despre repozitionarea Headvertising sub sloganul  'What works Best'

            Cei care au participat au putut sa-si clarifice nelamurarile si sa inteleaga importanta eficientei unei campanii (cresterea vanzarilor) pentru client.

 


    

Login Membri
User
Pass
Inscriere

Newsletter
Email

Cauta



cauta cu google



        Despre BOS       ABM Community       Parteneri       Harta Site       Contact 

© ABM Community 2004/5/6/7, Toate drepturile rezervate | IE 5, 800x600, 16b | JScript, PHP, MySQL | powered by xilviu