Cariere ABM

Parteneri ABM

















Advertising&Marketing Days 2004 

Editia a III-a

 

            Advertising & Marketing Days este singurul eveniment ce reuneste de 3 ani de zile specialisti din domeniul publicitatii si al marketing-ului intr-o serie de conferinte unice pentru publicul studentesc.

            Editia din 2004 s-a desfasurat in perioada 26-29 aprilie si s-a bucurat de prezenta a 10 agentii de publicitate si companii de marketing: Gavrila&Asociatii, GAV.Balkanski Proiect, Graffiti BBDO, Headvertising, Hit Mail, Kinecto Permission Marketing, Leo Burnett, Odyssey Communication, Saatchi&Saatchi, TBWA\.

         Cele 4 zile ale evenimentului au fost structurate tematic astfel:

 

Ziua I, 26 aprilie 2004

 Tema : Rolul Marketing-ului in succesul unei afaceri

Invitati: Sorin Psatta – Graffiti BBDO

Radu Ionescu – Kinecto Permission Marketing.

Text Box:
Text Box:

"Primul lucru pe care il cauta un manager de resurse umane dintr-o agentie de publicitate este experienta. Iar experienta nu se poate obtine decat in urma unui job. Paradoxul nu este atat de mare pe cum pare. Studentii pot oricand sa faca practica in agentii de publicitate sau sa se implice in proiecte organizate de ONG-uri – BOS, de exemplu.”

Sorin Psatta, Strategy&Research Director, Graffiti BBDO

„In opinia mea, marketingul trebuie sa fie un suport pentru vanzari. Activitatea de marketing trebuie sa genereze noi achizitii, sa incalzeasca piata si sa fie de real ajutor celor de la vanzari. Bugetul anual de marketing nu trebuie realizat doar pentru a gasi modalitati de a-l cheltui, ci pentru a identifica moduri prin care sa genereze profit”

Radu Ionescu – Managing Partner, Kinecto Permission Marketing

 
 
 

 

 

Ziua II, 27 aprilie 2004

 

Tema : Identitatea marcii – Branding

Invitati: Adrian Alexandrescu – Hit Mail

             Gabriel Branescu – TBWA\

             Radu Florescu – Saatchi&Saatchi

 
 
 
 
 

 

Ziua III, 28 aprilie 2004

 

Tema : Tendinte in piata de publicitate

Invitati: Serban Alexandrescu - Headvertising

             Serban Huidu - Kiss Fm

             Bogdan Naumovici – Leo Burnett       

             Valentin Suciu - Odyssey Communication

"Nu sunt un advertiser, dar am un contact permanent cu publicitatea si cu ceea ce se intampla in domeniu. Desi cunosc multe dintre secretele advertiserilor, ma consider totusi un consumator de publicitate" - Serban Huidu, Kiss FM 

 
 
 
 
 

Ziua IV, 28 aprilie 2004

 

Tema : Romanesc 100% sau International

Invitati: Alina Gavrila – Gavrila & Asociatii

             Lucian Georgescu – GAV

 

 
 

            Prin realizarea acestui proiect BOS creeaza in fiecare an un mijloc de comunicare eficienta intre studenti si specialistii din domeniu.

            Unul dintre obiectivele atinse de proiect este stimularea interesului pentru imbogatirea cunostiintelor in domeniu si din alte surse.

 


    

Login Membri
User
Pass
Inscriere

Newsletter
Email

Cauta



cauta cu google



        Despre BOS       ABM Community       Parteneri       Harta Site       Contact 

© ABM Community 2004/5/6/7, Toate drepturile rezervate | IE 5, 800x600, 16b | JScript, PHP, MySQL | powered by xilviu